دبیر فدراسیون تیراندازی: آموزش مربیان در اولویت قرار دارد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، نواب نوری در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات رییس هیات تیراندازی استان فارس بیان داشت: در گذشته نیز این رشته ورزشی در سطح بین المللی مقامی كسب نكرده بود اما در مسابقه های تیراندازی قهرمانی آسیا در قطر،

تیراندازان شایسته ایرانی توانستند 13 مدال كسب كنند.

وی اضافه كرد: با توجه به استعدادهای موجود در سطح كشور، كسب این تعداد مدال، نشان از پیشرفت خوبی است اما باید تلاش كنیم كه در رقابت های پیش رو، مدال های بیشتری را برای كشورمان به ارمغان بیاوریم.

نوری ادامه داد: در سال 91 بیش از 22 مسابقه آزاد و قهرمانی در سطح كشور برگزار خواهیم كرد و امیدواریم با تحقق این امر، شاهد رشد بیشتر ورزش تیراندازی باشیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی خطاب به اعضای مجمع هیات تیراندازی استان فارس گفت: رییس هیات به تنهایی نمی تواند همه كارها را انجام دهد و از این رو لازم است در كنار یكدیگر با تدوین برنامه و تعیین چشم انداز، راهكارهای توسعه این رشته ورزشی را در استان فارس فراهم سازیم.

نوری اضافه كرد: رشته تیراندازی در استان فارس دارای قهرمانان و مدال آوران آسیایی است و این بدان معناست كه این استان پتانسیل پیشرفت را دارد مشروط به اینكه دارای برنامه باشیم و حمایت را فراموش نكنیم.ك/2

7368 / 1589





:: برچسب‌ها: نیویورک , غذا , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: